My Route, voor de optimalisatie van leveringstrajecten
Als het om leveringen gaat, is er weinig ruimte voor improvisatie: zorgvuldig geplande trajecten, geoptimaliseerde logistieke ketens, informatie voor chauffeurs en klanten ...
De Groep Fraikin ontwikkelde een oplossing om zijn klanten te helpen hun trajecten te optimaliseren, te plannen, op te volgen en te beheren, met het oog op tevreden klanten en minimale kosten.
Een oplossing die inspeelt op de behoeften ...
De dienst voor trajectbeheer van Fraikin biedt tal van mogelijkheden en voordelen die de ontwikkeling van transport- en logistieke activiteiten ondersteunen:
Productiviteit
meer leveringen met minder vrachtwagens
Opvolging en monitoring van de activiteiten
analyse en weergave van uw gegevens, beschikbaar via uw interface
Tevredenheid
een gebruikerservaring met extra functies en tevredenheidsenquête voor de eindklant
Tijdswinst
uitbesteding van planning en beheer
... en de verwachtingen van uw klanten
De eindklant kan rekenen op eenvoud, waardoor de leveringen actief bijdragen tot een grotere tevredenheid en zo het imago van uw merk ten goede komen:
Informatie
opvolging van de dienstverlening aan en mening van de klanten
Efficiëntie
korte en nauwkeurige tijdvakken voor levering
Zonder meerkost
gratis levering, ongeacht het volume
Bereikbaarheid
per e-mail of telefonisch indien nodig
Hoe werkt het?
My Route digitaliseert het beheer van leveringen en maakt ze betrouwbaarder en goedkoper. Fleetmanagers kunnen dankzij deze tool tot 30 % meer leveringen plannen per voertuig, met meer tevreden klanten als resultaat.
MY ROUTE
De dienst voor trajectbeheer My Route omvat twee gebruiksklare formules, naargelang het gewenste planningsniveau en de gegevens die u wenst te raadplegen.
Met het Essential Pack moderniseert u uw trajectbeheer. Terwijl u met het Premium Pack een versnelling hoger schakelt en het beheer van bestellingen en leveringen volledig uitbesteedt.
Essential Pack
- Modernisering en vereenvoudiging van leveringen
- Invoertool
- Trajectoptimalisatie
- Digitale opvolging van leveringen aan bestemmelingen
- App voor chauffeurs
- Key Performance Indicators
Premium Pack
- Alle functies in het Essential Pack
- Uitbesteding van bestellingen en leveringen
- Klanttevredenheidsindex
- Rapportering en ontwikkelingsplan
- Afspraken vastleggen
- Persoonlijke begeleiding van de bestemmeling
- Contact chauffeur / klant / bestemmeling
- Opvolging in realtime
Troeven die het verschil maken
Er is voor elk bedrijf van elke omvang een oplossing voor de digitalisering van leveringen. Of het nu gaat om kleine volumes of om een distributeur actief in het hele land ... Het trajectbeheer bewijst zijn nut.
De kosten drukken en de middelen optimaal benutten
Met trajectplanning optimaliseert u de lading, maximaliseert u de leveringen en minimaliseert u het aantal afgelegde kilometers.
Een hogere efficiëntie en reactiviteit
De interventie-aanvragen worden met enkele muisklikken ingevoerd dankzij een SaaS-oplossing, waarvoor helemaal geen software geïnstalleerd dient te worden.
De klanttevredenheid vergroten en opvolgen
Een digitale opvolging van de levering vergroot de klanttevredenheid en leidt tot een nagenoeg feilloze betrouwbaarheid.
Digitalisering van logistieke processen
Chauffeurs kunnen documenten digitaal raadplegen, foto’s nemen en een handtekening vragen van de klant via een smartphoneapplicatie.
Een oplossing die zijn meerwaarde bewijst!
- 4,9/5als globale klanttevredenheidsscore
- 30%meer leveringen per voertuig
- 30%tijd bespaard per traject (peiling bij My Route-gebruikers in 2022)
Stel ons al uw vragen!
Laten we samen praten over uw behoeften. Onze adviseurs laten u graag kennismaken met de diensten en verbintenissen van Fraikin, evenals met alle voordelen die worden aangeboden in onze langetermijnverhuur aanbiedingen.